انقلاب اسلامی پدیده الهی و شکست ناپذیر است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پدیده الهی و شکست‌ناپذیر است گفت: امام راحل یک فقیه جامع‌الشرایط با تکیه‌بر مکتب الهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

به گزارش نسیم خنداب؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷به‌یقین از حوادث کم‌نظیر تاریخ بوده چنین انقلابی در آن شرایط کشور برای کمتر کسی باورکردنی بود.

وی در ادامه بیان کرد: امام راحل یک فقیه جامع‌الشرایط با تکیه‌بر مکتب الهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

جهان بخشی افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، احزاب کمونیستی، چریک‌های فدائیان خلق، جریانات غرب‌گرا، حزب دمکرات کومله، سازمان منافقین خلق، جریاناتی در خوزستان، آذربایجان و سیستان و بلوچستان با تلاش‌های  سفارت آمریکا جهت  مدیریت مخالفین برای شکست انقلاب اسلامی در ایران تلاش می‌کردند اما نمی‌دانستند انقلاب اسلامی یک پدیده الهی و شکست‌ناپذیر است.

کارشناس سیاسی بیان کرد: با شکست نقشه‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب نو پای اسلامی، برخی مسئولین، نمایندگان اولین مجلس شورای اسلامی و برخی از فقها و اندیشمندان ایران اسلامی توسط معاندین ترور شدند و جنگ را با خواست آمریکا، اروپا و شوروی سابق به‌وسیله صدام بر جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

وی افزود: دشمنان تصور می‌کردند در جنگ تحمیلی  در کمترین زمان به  پیروزی می‌رسند اما با امداد الهی، توسل و توکل رزمندگان و ملت ایران در شکست این نظام الهی ناکام مانند.

کارشناس سیاسی گفت: رمز بقای نظام اسلامی ایمان، توکل به خداوند، توسل به اهل‌بیت(ع) و همراهی مردم بصیر و دشمن‌شناس بود و حضور به‌موقع درصحنه‌ها در دفاع از اصل نظام اسلامی انقلاب را بیمه کرده است.

جهان بخشی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌ها و پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته که مسئولین می‌توانند با مدیریت جهادی و تدبیر درست به رفع نواقص گذشته پرداخته و از مشکلات بکاهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =