سربازان گمنام چشمان بینای نظام اسلامی هستند

امام‌جمعه خنداب گفت: سربازان گمنام چشمان بینای نظام اسلامی هستند و برای امنیت این کشور شبانه‌روز زحمت می‌کشند امنیت امروز ما به برکت تیزبینی و هوشیاری سربازان امام زمان(عج) است.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام صفاهانی، امام‌جمعه شهرستان خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر(ع)،  روز جوان نام‌گذاری شده است، جوانی فرصتی استثنایی است انسان باید از جوانی خود بهترین بهره را ببرد چون آینده انسان از دوران نوجوانی و جوانی انسان ساخته می‌شود.

صفاهانی ضمن گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری گفت: شیوه پیامبران این بود به نیازمندان و فقرا کمک می‌کردند امروز خانواده‌هایی هستند که در این شرایط اقتصادی نیاز به حمایت دارند باید در حد توان کمک کنیم و نسبت به آن‌ها غافل نباشیم.

وی با اشاره به‌روز درختکاری و هفته منابع طبیعی گفت: درختکاری سنت معصومین و صدقه جاریه است کسی که درختی بکارد و دیگران از آن درخت استفاده کنند برای او حسنه محسوب می‌شود.

امام‌جمعه خنداب ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) گفت: امام زمان(عج) منشأ حیات است اگر حیات داریم به برکت وجود امام زمان(عج) است خداوند فیوضات خود را از طریق معصومین بر بندگان نازل می‌کند.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم که سرباز امام زمان(عج) باشیم. سربازان گمنام چشمان بینای نظام اسلامی هستند و برای امنیت این کشور شبانه‌روز زحمت می‌کشند امنیت امروز ما به برکت تیزبینی و هوشیاری سربازان امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =