مهار تورم و رشد تولید نقش موثری در ثبات اقتصادی کشور دارد

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس گفت: تحقق توأم مهار تورم و رشد تولید به بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ثبات اقتصادی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش نسیم خنداب؛ علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته همواره بر روی موضوع اقتصاد و تقویت اقتصاد کشور تاکید داشتند و امسال نیز با انتخاب شعار سال با محور اقتصاد همین رویه را ادامه دادند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در کشور بحث “رشد تولید” است که از شاخصه‌های بسیار مهم برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

کریمی افزود: رشد تولید باعث می‌شود هم مشکل بیکاری رفع شود و هم افزایش تولید کالا در داخل کشور بیشتر شود و زمینه بستر صادرات را فراهم کند و بسیاری از مشکلات کشور حل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: از طرفی تورم و گرانی پدده‌ای است که در طی سال‌های اخیر مردم را رنج داده و باعث بی ثباتی در اقتصاد کشور شده است.

 وی بیان کرد: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران هم به واسطه وجود تورم در برنامه ریزی‌های خود به مشکل بر می‌خورند چون  تورم و گرانی شرایط بی ثبات اقتصادی را به کشور تحمیل می‌کند.

 کریمی در پایان خاطر نشان کرد: مهار تورم یک ضرورتی است که باید مسئولان امر تلاش کنند تا در شرایط بهتر اقتصادی قرار بگیریم و رشد تولید را داشته باشیم و تحقق توام این دو هدف به بهبود وضعیت اقتصادی کشور و ثبات اقتصادی کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =