۱۲ روردین از ایام الله است

کارشناس مسائل سیاسی گفـت: ۱۲ فروردین از ایام الله است چرا که در این روز مردم متدین و انقلابی و ولایتمدار ایران بعد از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی با ۹۸ درصد به جمهوری اسلام رای مثبت دادند و این امر موجب شگفتی تحلیل‌گران خصوصا غربی‌ها شد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفـت: ۱۲ فروردین از ایام الله است چرا که در این روز مردم متدین و انقلابی و ولایتمدار ایران بعد از گذشت حدود ۵۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی با ۹۸ درصد به جمهوری اسلام رای مثبت دادند و این امر موجب شگفتی تحلیل‌گران خصوصا غربی‌ها شد.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای غرب وشرق مخالف حضور دین خصوصا اسلام در عرصه اجتماع بودند و بسیار تلاش می‌کردند تا مانع احیا و گسترش دین اسلام در دنیا شوند اما مردم ایران بعد از گذشت قرن‌ها از صدر اسلام با رای به جمهوری اسلامی باعث حاکمیت دین در جامعه شدند.

جهان بخشی افزود: از روز ۱۲ فروردین که موجب حاکمیت جمهوری اسلامی گردید تا به امروز امت انقلابی با همه وجود برای حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی جهاد نموده و در صحنه‌های بسیار دشوار تا کنون حضور بهم رساندند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: “این نظام امانت الهی است” تا کنون توده مردم در حفظ این امانت الهی به وظیفه خود نسبت به بسیاری از مسئولین و سیاسیون بهتر عمل نمودند.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: امروز از دولت انقلابی انتظار داریم که در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی که برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی معضلات و ناهنجاریهای فرهنگی است اقدامات لازم را انجام دهد و با استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد توطئه‌های دشمنان خصوصا آمریکا و کشورهای غربی را ناکام نمایند و شعار سال که “مهار تورم ورشد تولید” است را عملا تحقق ببخشند تا از سختی‌های معیشتی مردم کاسته شود.

جهان بخشی در پایان خاطر نشان کرد:  مسئولین در عرصه‌های مختلف بدانند رسالت و مسئولیتی در قبال مردم انقلابی و متدین و ولایتمدار دارند اگر عمل نمایند و رضایتمندی مردم و ولی فقیه امام خامنه ای حفظه‌الله را جلب نمایند برای آن‌ها حسنات محسوب می‌شود و موجب رضایت خداوند و خرسندی امام و شهدا می‌شود و دشمنان این نظام الهی چه داخلی وخارجی ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =