اندیشه، گفتار و نش امام(ره) همواره زنده خواهد ماند

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است گفت: تا تاریخ زنده است راه، اندیشه، گفتار و منش امام (ره) زنده خواهد ماند.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «مصطفی شریفی»، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) تمام هستی‌اش را برای تحقق اهداف و آرمان‌ها به کار گرفته بود و تمام عمرش را برای جلب رضای الهی صرف کرده بود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه، اندیشه، گفتار و منش امام (ره) زنده خواهد ماند.

این کارشناس مسائل مذهبی افزود: زمان امامت ایشان اتفاقات فراوانی برای شخص ایشان و نظام افتاد که با جنبه معنوی و الهی توانستند این موارد را دفع کنند از جمله این موارد حمله آمریکا به طبس بود که ایشان فرمودند: «خداوند متعال شن‌ها را مأمور کرد تا ابزارآلات پیشرفته آمریکا را از بین ببرد و این انقلابی که تازه شکوفا شده بود را از ورطه سقوط نجات دهد».

شریفی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با هدف رضایت الهی نهضتی جاودان را درجهان اسلام بنا کردند و برای این هدف مشقت و سختی فراوانی را تحمل و پرچم حق‌طلبی و آزادی‌خواهی را در جهان برافراشتند و جمهوری اسلامی را به یادگار گذاشتند.

وی اظهار کرد: این مرد الهی یازده سال بعد از پیروزی انقلاب حکومت کردند و تا ۱۳۶۸ انقلاب نوپا  را به دست فقیه دانشمند و حکیم فرزانه به نام سید علی خامنه‌ای سپردند که در این سه دهه که ایشان رهبری می‌کنند حتی دشمنان نیز ایشان را فردی لایق و سیاستمدار و آینده‌نگر می‌دانند.

شریفی گفت: طی این سال‌ها در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم به‌گونه‌ای که دشمنان جرات نگاه کردن به مرزهای ما را ندارند و صدها کیلومتر خارج از مرزها نیز دفاع می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ملت ایران راه انداخته‌اند به لطف الهی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پیروز خواهیم شد و ان‌شاءالله این پرچم مقدس را که امام خمینی(ره) برافراشتد و به نائب بر حق آیت‌الله خامنه‌ای تحویل دادند به دست صاحب اصلی این حکومت قرار بگیرد و ما در سایه حکومت حضرت مهدی(عج) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =