ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگوی جوانان باشد

امام جمعه خنداب گفت: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) باید الگوی جوانان ما باشد والدین باید مقدمات ازدواج فرزندان خود را فراهم نمایند و دولت هم تسهیلات کم بهره در اختیار جوانان قرار دهد و بانک‌ها نیز همکاری کنند و مانع ایجاد نکنند تا امر مقدس ازدواج صورت گیرد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: امام جواد(ع) جوان ترین امام ما بود که به شهادت رسید و به خاطر بخشندگی در دادن حوائج دنیایی و معنوی که  سرآمد ائمه است، جواد لقب گرفتند.

وی در دامه بیان کرد: دومین لقب امام جواد(ع) “تقی” است رعایت تقوا زمینه ساز سعادت دنیا و آخرت است انسان اگر کسی می‌خواهد در دنیا و آخرت عاقبت بخیر و  سعادتمند شود مسیرش باید مسیر تقوا باشد.هدف امام جواد بدست آوردن رضایت الهی بود.

صفاهانی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ازدواج سنت پیامبراکرم(ص) است برای پیشرفت مادی و معنوی انسان بسیار موثر است.

خطیب جمعه خنداب گفت: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) باید الگوی جوانان ما باشد والدین باید مقدمات ازدواج فرزندان خود را فراهم نمایند و دولت هم تسهیلات کم بهره در اختیار جوانان قرار دهد و بانک‌ها نیز همکاری کنند و مانع ایجاد نکنند تا امر مقدس ازدواج صورت گیرد.

صفاهانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی شغل شریف و با برکت و شغل انبیا است مردم منطقه خنداب تقریبا صد در صد کشاورز هستند کشاورزی یکی از پایه‌های مهم اقتصاد کشور است از مهمترین وظایف دولت‌ها تامین امنیت غذایی است باید در این زمینه تلاش کنند و در جهت صنعتی کردن کشاورزی حمایت کنند تا از حالت سنتی خارج و استفاده از آب مدیریت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =