منافقین ابزار دست آمریکایی ها و استکبار هستند

استاد دانشگاه گفت: منافقین ابزار دست دشمنان و استکبار و آمریکایی‌ها بودند، اگر از ۹۹ درصد اعضای مجاهدین خلق می‌پرسیدند معنی کمونیست و مارکسیسم چیست یک نفر هم نمی‌توانست معنای آن را توضیح دهد آن‌ها فقط گوش به فرمان رئیس خود بودند و اهل مطالعه و تحقیق و بحث نبودند.

به گزارش نسیم خنداب؛ محمدجواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: همگام با وقوع انقلاب اسلامی، دشمن درصدد آسیب زدن و از بین بردن انقلاب اسلامی بود و یکی از راهبردهایش در کنار جنگ تحمیلی و تحریم‌ها این بود که از عناصر مخالف جمهوری اسلامی ایران مثل کومله، دموکرات، مجاهدین خلق که به منافقین معروف شدند بهره ببرد.

وی در ادامه بیان کرد: منافقین ابزار دست دشمنان و استکبار و آمریکایی‌ها بودند، اگر از ۹۹ درصد اعضای مجاهدین خلق می‌پرسیدند معنی کمونیست و مارکسیسم چیست یک نفر هم نمی‌توانست معنای آن را توضیح دهد آن‌ها فقط گوش به فرمان رئیس خود بودند واهل مطالعه و تحقیق و بحث نبودند.

یاری افزود: دشمنان از این ابزار منافقین برای فشار به جمهوری اسلامی بهره می‌بردند بنی صدر دختری داشت که به عقد مسعود رجوی درآورد آن‌ها به علت حضور در ریاست جمهوری امکانات فراوان و اطلاعات گسترده‌ای از مسائل کشور داشتند که بعد از جنگ تمام این اطلاعات را در اختیار صدام قرار دادند.

کارشناس سیاسی بیان کرد: اگر مجاهدین خلق کنار صدام و حزب بعث قرار نمی‌گرفتند قطعا جنگ تحمیلی ۸ سال طول نمی‌کشید و ظرف چند سال تمام میشد و پیروز می‌شدیم اما متاسفانه مجادهین خلق و فرح پهلوی در کنار صدام قرار گرفتند و اطلاعات زیادی به عراقی‌ها دادند که باعث شد خسارت جنگ بیشتر شود گرچه در نهایت پیروزی ما به پایان رسید اما فرصت زیادی از ما گرفته شد.

یاری تصریح کرد: مجاهدین خلق به دنبال این بود که تمام کسانی که دل در گرو انقلاب داشتند را شهید کردند و نیروهای ارزشمندی مثل شهید بهشتی را از ما گرفتند و ظرفیت‌های کشور را از بین بردند وآشوب و بلوا در کشور ایجاد می‌کردند و نفوذی‌هایی در بیت آقای منتظری که ایشان نیز ساده لوح و فاسد بود داشتند که تحت تاثیر قرار گرفت و عده‌ای از این مجاهدین خلق که در زندان بودند آزاد کرد که به مرصاد پیوستند و بسیاری از مردم ما را شهید کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر بازم شاهد بودیم که دست مجاهدین خلق و اربابانشان از جمله فرانسه و آمریکا در میان بود ما اگر اول انقلاب با این‌ها محکم‌تر برخورد می‌کردیم و مدارا کمتر می‌شد این همه جنایت انجام نمی‌دادند چون جانی هستند و زبان منطق را نمی‌فهمند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =