نماز جمعه سنگری اساسی در مقابل تهاجمات همه جانبه دشمنان است

امام جمعه خنداب گفت: نماز جمعه فریضه‌ای وحدت آفرین، قرارگاه بصیرت‌افزایی و سنگری اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان است.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: یکی از درسهای بزرگی که از کربلا و نهضت عاشورا می‌توانیم بگیریم این است که امام حسین(ع) به ما درس تقوا و دینداری دادند.

وی در ادامه بیان کرد: امام حسین(ع) در تمام عمر خود در مسیر تقوا حرکت کردند و خداوند هم پیروزی را نصیب امام حسین(ع) و یارانش کرد و هر کسی که در مسیر اطاعت الهی حرکت کند عاقبت به خیر خواهد شد.

صفاهانی به سالروز قامه اولین نماز جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یادگار ائمه، امام راحل و شهدا است، پیامبر اکرم(ص) فرمودند: در قیامت هر کسی تعداد بالاتری در نماز جمعه شرکت کند در قیامت به خداوند نزدیکتر است. و امام صادق(ع) نیز فرمودند: نماز جمعه هجرتی مانند هجرت به حج است هر روز جمعه برای شما ثواب یک حج و یک عمره را دارد.

وی گفت: نماز جمعه فریضه‌ای وحدت آفرین، قرارگاه بصیرت افزایی و سنگری اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان است نماز جمعه حج مستمندان است کسانی که توانایی ندارد به حج برود در نماز جمعه شرکت کنند ان شاءالله خداوند توفیق دهد از ثواب عظیم این فریضه الهی بهره‌مند شویم.

صفاهانی در پایان از  حمایت‌های سایت شهدای هسته‌ای به شهرستان خنداب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، درمان و.. قدردانی کرد و خواستار بکارگیری نیروی‌های بومی در این سایت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 14 =