اربعین حسینی زیباترین راهپیمایی جهان است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: اربعین حسینی، زیباترین راهپیمایی جهان است زیرا در این راه محبت و مهربانی بسیار دیده می‌شود.

به گزارش”نسیم خنداب”، محمدحسن آصفری در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ اظهار کرد: مراسم اربعین یک مراسم دینی و همایش جهانی است که انسجام و اتحاد میان مسلمانان جهان را به رخ دنیا کشیده است.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در اقدامات تروریستی دشمنان بر علیه جبهه مقاومت گفت: برگزاری مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) موجب زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری‌های شهدای کربلا می‌شود و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) در واقع حرکت در راه انقلاب اسلامی است تا دشمنان اسلام اتحاد و انسجام مسلمانان و شیعیان را مشاهده کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: امام حسین(ع) کشتی نجات مسلمین جهان است و تمام اصحاب آن حضرت تکیه‌بر این کلمه داشتند بنابراین هر کس به این ریسمان وصل شود یعنی به انقلاب وصل شده است.

آصفری عنوان کرد: اربعین حسینی، زیباترین راهپیمایی جهان است زیرا در این راه محبت و مهربانی بسیار دیده می‌شود و این عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به زوار اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن محرم و صفر در واقع زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است بنابراین مسئولین و مردم باید هر چه باشکوه‌تر در این راه قدم بردارند تا بهترین مراسم اربعین برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید تمام مردم دنیا بدانند که امام حسین(ع) تمام زندگی و خانواده خود را در راه مقابله با ظلم گذاشت و زندگی خود را در این راه فدا کرد.

آصفری افزود: اتحاد و انسجام مردم در برگزاری اربعین حسینی باعث می‌شود تا تروریست‌ها و جنایتکاران از ظلم خود دست بردارند البته تمام مسلمانان جهان برای سرنگونی تروریست‌ها اتحاد دارند.

وی در پایان تصریح کرد: حضور مردم در همایش اربعین حسینی نشان دهنده حرکت عظیم جهان تشیع در مقابل استبداد و ظلم کشورهای غربی است و ما باید از این علم و بیرقی که سیدالشهدا(ع) به دست ما داده پاسداری کنیم تا فردای قیامت شرمنده امام زمان(عج) نباشیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =