وحدت بین مسلمانان عامل موفقیت و پیروزی است

 امام جمعه خنداب گفت: امروز اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان گناه نابخشودنی است و وحدت بین مسلمانان عامل موفقیت و پیروزی است، تا زمانی که مسلمانان همه با هم در سایه اسلام و ولایت حرکت کنند در همه عرصه ها پیروز خواهند شد.

حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: از ۱۲ ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم(ص) به روایت اهل تسنن تا ۱۷ ربیع الاول به روایت اهل تشیع هفته وحدت نامگذاری شده است .

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد اتحاد در بین مسلمانان یک فریضه قرآنی است، خداوند متعال در  قرآن کریم می فرماید:” به ریسمان الهی چنگ بزنید واز آن متفرق نشوید.” ریسمان الهی همان قرآن، اهل بیت(ع) هستند.

 صفاهانی افزود: کسی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی سر دهد و به بهانه مذهب بخواهد وحدت را از بین ببرد چه سنی باشد چه شیعه در جهت دشمنان گام برمی‌دارد.

 وی تصریح کرد:امروز اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان گناه نابخشودنی است و وحدت بین مسلمانان عامل موفقیت و پیروزی است، تا زمانی که مسلمانان همه با هم در سایه اسلام و ولایت حرکت کنند در همه عرصه ها پیروز خواهند شد.

صفاهانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به کشور ما عزت و اقتدار داد و انقلاب اسلامی را زنده‌تر و جاودانه کرد، امروز کشورهای منطقه درس استقامت و ایستادگی را از دفاع مقدس ما آموختند و به این تنیجه رسیده‌اند که استقامت و مقاومت در برابر دشمنان رمز پیروزی است.

وی در پایان افزود: پیشرفت‌های امروز کشور به برکت خون شهیدان وایستادگی مردم ایران ورهبری داهیه امامین انقلاب است، رفتار و کردار رزمندگان برای همه نسل‌ها و دوران‌ها درس بزرگی است نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =