دفاع مقدس دفاع از کیان اسلام بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دفاع‌مقدس یکی از مقدس‌ترین اقدامات و عملکرد ملت ایران در دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش «نسیم خنداب»؛ حیدر جهان بخشی، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب؛ ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس گفت: دفاع‌مقدس یکی از مقدس‌ترین اقدامات و عملکرد ملت ایران در دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی بود. 

وی، در ادامه افزود: جریان استکبار جهانی اعم از غرب و شرق مخالف انقلاب اسلامی بودند و با توجه به وابستگی کشورهای همسایه به این کشورها تلاش می‌کردند، مانع شکل‌گیری انقلاب اسلامی شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای غربی تصمیم به ایجاد دردسرهایی برای انقلاب اسلامی داشتند که اگر حکومتی بر ایران مستقر شد از اداره امور کشور ناتوان باشد و بدون جنگ مسلحانه انقلاب اسلامی را شکست دهند.

جهان بخشی، بیان کرد: صدام تضمین داده بود، در کوتاه‌ترین زمان، مرکز جمهوری اسلامی ایران را تصرف و انقلاب اسلامی را از بین ببرد و خوزستان را از ایران جدا و کشور ایران را تجزیه کند. به همین منظور کشورهای غرب و شرق با همه توان به صدام کمک کردند تا به اهداف خود برسد.

وی، اظهار کرد: تمام شرکت‌های بین‌المللی از صدام حمایت می‌کردند و کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس سلاح و تجهیزات در اختیار صدام قرار می‌دادند.

کارشناس مسائل سیاسی، در پایان تصریح کرد: بعد از اینکه جنگ آغاز شد جوانان و نیروهای انقلابی به‌فرمان امام راحل به جبهه‌ها اعزام و طی هشت سال صدها هزار نفر از جوانان و نوجوانان این کشور به شهادت رسیدند و در نهایت با پیروزی بزرگ، مانع از پیشروی رژیم صدام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =