شکست رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی غیرقابل ترمیم است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: جوانان فلسطینی به طراحان بزرگ میدان جنگ تبدیل شدند زیرا توانستند رژیم جعلی صهیونیست را از نظر امنیتی شکست دهند و این شکست، غیر قابل ترمیم است.

به گزارش نسیم خنداب، حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: جبهه مقاومت از وحدت و همدلی جوانان آزاده، انقلابی و وطن‌پرست شکل گرفته که با فدای جان خود و خانوادهایشان برای مقاومت علیه دشمن جعلی و کودک کش می‌جنگند.
وی، افزود: جبهه مقاومت با یاری خداوند متعال و همت جوانان غیور در طول زمان به قدرت رسیده است و این جوانان ظلم ستیز توانستند عملیات «طوفان‌الاقصی» را شکل دهند و ضربه مهلکی را به دشمن وارد کنند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی، بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با فعالیت بسیار توانست اتحاد و همدلی را در فلسطین به وجود بیاورد به طوری که امروزه فلسطین با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک کشور مستقل شده است.
حجت‌الاسلام تاج آبادی، با اشاره به عملیات‌های جبهه مقاومت گفت: امروزه جوانان فلسطینی به طراحان بزرگ میدان جنگ تبدیل شدند زیرا توانستند رژیم جعلی صهیونیست را از نظر امنیتی شکست دهند و این شکست، غیر قابل ترمیم است.
وی، با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی ننگ بزرگی برای اسرائیل است، اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیست تبلیغات بسیاری درخصوص برخورداری از سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی داشت اما کشور جنگ زده‌ای مانند فلسطین توانست عملیات طوفان‌الاقصی را با تمام قوا شروع کند و به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی باشد بنابراین عملیات طوفان‌الاقصی ننگ بزرگی برای اسرائیل محسوب می‌شود.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی، عنوان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی درواقع شروع جنگ علیه رژیم اشغال‌گر است و جبهه مقاومت از تمام قوای خویش استفاده نکرده است و قطعاً این جنگ ادامه خواهد داشت و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیست قطعی است.
حجت‌الاسلام تاج آبادی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۶ فرمودند «رژیم جعلی صهیونیست ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و این باور برای مردم مظلوم و جوانان پرشور و با غیرت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری به وجود آمده و تثبیت شده که اسرائیل نابود شدنی است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =