رژیم صهیونیستی باید محاکمه شود

امام‌جمعه خنداب گفت: رژیم صهیونیستی باید به خاطر نسل‌کشی و جنایت‌های غیرانسانی محاکمه شود.

 محمد صفاهانی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، گفت: این روزها جنایت‌های رژیم اشغالگر به مردم مظلوم فلسطین دل انسان را به درد می‌آورد و اشک انسان را جاری می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: ظلم و جنایت رژیم اشغالگر نسبت به مردم مظلوم فلسطین در تاریخ جهان نظیری نداشته است و اوج جنایت‌ها، خباثت‌ها و نامردی‌ها و نسل‌کشی است و بیشترین حملات به زنان و کودکان است.

صفاهانی گفت:  کجا دیده‌اید انسان‌های مجروح و زخمی را به شهادت برسانند و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار دهند و در عرض چند ساعت بیش از هزار نفر را به شهادت برسانند؟، کجا دیده‌اید آب را به روی یک ملت قطع کنند و جلو امدادرسانی را بگیرند؟ این موارد گوشه‌ای از جنایت‌های رژیم اشغالگر است، رژیم صهیونیستی  باید به خاطر نسل‌کشی و جنایت‌های غیرانسانی محاکمه گردد.

خطیب جمعه خنداب افزود: آمریکای جنایتکار بی‌شرمانه از این جنایات حمایت می کند و رئیس‌جمهور آمریکا در اسرائیل حاضر می‌شود و تجهیرات جنگی برای آن‌ها می‌فرستد، این نشان‌دهنده خوی درندگی آمریکای جنایتکار است

صفاهانی تصریح کرد: رهبر عظم‌الشان انقلاب اسلامی به رژیم غاصب هشدار می‌دهد ما ملت‌های مسلمان نیز به آن‌ها هشدار می‌دهیم اگر جنایت‌های غیر انسانی خود را متوقف نکنند شرایط منطقه به گونه دیگر خواهد شد و دیگر نمی‌توان جلو خشم ملت‌های مسلمان و نیروهای مقاومت را گرفت  و انتقام شهدای خود را از دشمنان  خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =