قیمت‌گذاری گندم با ابلاغ وزیر جهادکشاورزی قانونی می‌شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی مانند گندم تصریح شده، رأی اعضای جلسه با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی رسمیت و قانونی می‌شود.

به گزارش نسیم خنداب، علیرضا نظری، در گفتگوی با خبرنگار اقتصادی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با تأخیر در قیمت‌گذاری محصول گندم، گفت: در خصوص بحث قیمت‌گذاری و اعلام قیمت محصول گندم جلسات و نشست‌های کارشناسی برگزار شده است.

وی، افزود: در این راستا نیز جلسه شورای قیمت‌گذاری تشکیل شده است و قیمتی را اعضای کمیسیون به وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده‌اند، اما در قانون خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی مانند گندم تصریح شده است که رأی اعضای جلسه با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی رسمیت پیدا می‌کند و قانونی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز در رابطه با قیمت اعلام شده از سوی شورای قیمت‌گذاری نظراتی دارند و معتقد هستند، قیمت واقعی رقمی که اعلام شده نیست.

نظری، در پایان تصریح کرد: به همین جهت اعلام قیمت باید توسط وزیر جهاد کشاورزی که رئیس شورای قیمت‌گذاری و عضو جلسه نیز هستند، اعلام و رسماً ابلاغ شود که تا امروز این امر انجام نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =