فلسطین پیروز نبرد با رژیم صهیونیستی است

امام جمعه خنداب گفت: وعده الهی حق است دنیا بداند خداوند یاور ستمدیدگان است و در این میدان جنگ مسلمانان مظلوم غزه بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهند شد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: این روزها شاهد حملات هولناک و دلخراش رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم.

 وی در ادامه گفت: بیشترین حملات رژیم غاصب به زنان، کودکان، منازل مسکونی و بیمارستان‌هاست و در هر ساعت شاهد شهادت مردم بی‌گناه و کودکان هستیم.

صفاهانی افزود: انسان وقتی این جنایت‌ها را می‌بیند دل انسان به درد می‌آید، رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند، آمریکا و برخی از کشورهای غربی هم حمایت می‌کنند، آمریکا شریک جرم قطعی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و باید در جوامع بین‌المللی پاسخگو باشد.

خطیب جمعه خنداب گفت: این روزها نظام سیاسی دنیا و سازمان‌های بین‌المللی که دائم دم از حقوق بشر می‌زد امروز پشتوانه ظلم و جنایت غیرانسانی و کودک‌کشی شده‌اند و از ظالمان و ستمگران حمایت می‌کنند.

صفاهانی تصریح کرد:  شهادت کودکان بی‌گناه و حمایت آمریکا باطن وقیح آن‌ها را بر ملا کرده است اما همه بدانند شهادت مظلومانه کودکان فلسطین بر قدرت استکباری غرب پیروز خواهد شد.

وی افزود: امروز دنیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا را محکوم می‌کنند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند

صفاهانی در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل غده سرطانی است اگر همه مسلمانان برخیزند و هر مسلمان یک سطل آب به طرف اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد وعده الهی حق است دنیا بداند خداوند یاور ستمدیدگان است و در این میدان جنگ مسلمانان مظلوم غزه بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهند شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =