نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

امام جمعه خنداب به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی حتمی و نزدیک است.

به گزارش نسیم خنداب، حجت‌الاسلام محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) اسوه ایمان، تقوا، دینداری، صبر، استقامت و ولایتمداری بود.

وی در ادامه بیان کرد: مردم در سفر ریاست جمهور به شهرکرد استقبال بی‌نظیری داشتند، این نشان‌دهنده این است که مردم به مسئولینی که به فکر محرومیت‌زدایی هستند علاقه دارند.

صفاهانی افزود: مسئولین باید همانند رئیس جمهور در بین مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، مهمترین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است، نباید مسئولین به کار اداری اکتفا کنند باید شبانه روز در خدمت مردم باشد چون خدمت به مردم عبادت است.

امام جمعه خنداب گفت: شهرستان خنداب یک شهرستان محروم و پرجمعیت است که نیاز به عنایت و رسیدگی بیشتری در زمینه پزشکی دارد، برخی از پزشکان متخصص که نیاز مردم و شهرستان بود در بیمارستان مستقر شده‌اند که امیدواریم کارشان تداوم داشته باشد.

 وی افزود: باید در طول هفته، پزشکان متخصص در خدمت مردم باشند تا رفت و آمدها به اراک و ملایر کمتر باشد. نیاز است اتاق عمل برای جراحی و آزمایشگاه بیمارستان تجهیز شود، امکانات بیهوشی فراهم گردد و بلوک زایمان با تجهیز و حضور پزشکان متخصص فعالیت خود را آغاز نماید.

صفاهانی تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از حد گذشته و نسل‌کشی می‌کند، بیشترین حملات به مدارس، بیمارستان‌ها و کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع است، وقتی انسان نحوه شهادت این کودکان را می‌بیند اشک انسان جاری می‌شود، رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها کاری از پیش نخواهد برد و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی و نزدیک است،

وی در پایان خاطر نشان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی باعث وحدت جبهه مقاومت شده است، همه کشورها راهپیمایی وتجمعات علیه آن‌ها  راه انداختند و یاس و ناامیدی ارتش رژیم صهیونیستی جنایت‌کار را فرا گرفته است و صدمات جبران ناپذیری به آن‌ها  وارد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =