روحیه بسیجی ، موجب پایداری نظام می‌شود

مادر شهید با اشاره به اینکه روحیه بسیجی، موجب پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود گفت: فرج آقا امام زمان(عج)، طول عمر رهبر و پایداری نظام جمهوری اسلامی را از خداوند خواستارم.

به گزارش نسیم خنداب؛ اعظم نیلچی، خواهر شهید مفقودالاثر حسن نیلچی و مادر شهید سید رحیم موسوی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب، گفت: از ابتدای دوران هشت ساله دفاع مقدس بنده به اتفاق خانواده برای کمک به رزمندگان اسلام هر کاری که در توانمان بود انجام می‌دادیم از جمله این کارها پخت نان و تهیه لوازم ضروری برای رزمندگان بود که تهیه و به مسجد محل تحویل می‌دادیم.

وی در فرازی از زندگینامه برادر شهیدش حسن نیلچی گفت: بردارم در سال ۱۳۴۵ در محله حصار خنداب متولد گردید و پس از اتمام تحصیلات در دوره متوسطه به خدمت سربازی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد.

خواهر شهید درادامه افزود: پس از اعزام به جبهه در شهریور سال ۶۶ در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی سومار بر اثر اصابت تیرمستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر برادرم در منطقه باقی ماند و پدر و مادر شهید چند سال بعد از شهادت فرزندشان، دار فانی را وداع گفتند.

 نیلچی در ادامه در فرازی از زندگینامه فرزند شهیدش سید رحیم موسوی گفت: پسرم در سال ۱۳۵۰ در محله حصار خنداب متولد گردید، دوران ابتدایی و راهنمایی را در محل تولد خود تحصیل نمود و پس از آن به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک  درآمد.

مادر شهید بیان کرد: پسرم اصرار داشت با همان سن کم به جبهه اعزام شود و در نهایت هم موفق شد، بعد از اعزام به جبهه در بهمن ماه سال ۶۶ در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به علت اصابت ترکش به ناحیه پشت بدن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر شهید در محل تولد خود و در گلزار مطهر شهدای محله حصار به خاک سپرده شد.

مادر شهید با اشاره به اینکه روحیه بسیجی، موجب پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود گفت: فرج آقا امام زمان(عج)، طول عمر رهبر و پایداری نظام جمهوری اسلامی را از خداوند خواستارم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =