پاره تن اسلام به مسلمانان بازخواهد گشت

امام‌جمعه موقت خنداب گفت: این جنگ به سمت نصرت پیش رفته است و به لطف الهی به سمت نصرت کامل پیش خواهد رفت و پاره تن اسلام به مسلمانان بازخواهد گشت.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام محمدخانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: در شرایطی هستیم که جنگ در غزه به ماه سوم رسیده است و این جنگ به سمتی پیش رفته است که حقایق الهی را روشن نموده است.

وی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی خواهان اتمام جنگ است اما آمریکای جنایتکار از جنگ حمایت می‌کند و می‌خواهد در دیگر کشورها جنگ و خونریزی باشد و در این اتفاق ماهیت آمریکای جنایتکار بر همگان آشکار شد.

محمدخانی افزود: این جنگ به سمت نصرت پیش رفته است و به لطف الهی به سمت نصرت کامل پیش خواهد رفت و پاره تن اسلام به مسلمانان بازخواهد گشت.

وی در ادامه تصریح کرد: به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) مبلغان حوزه علمیه قم در سطح شهرستان حضور یافته‌ و به تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) مشغول هستند از همه کسانی که اسباب حضور ایشان را در شهرستان و روستاها فراهم نمودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

محمدخانی در پایان گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) کاروان غم در شهر خنداب به صورت ویژه برگزار خواهد شد همه باید سعی کنیم در این شکوه باعظمت سهیم باشیم و هر کسی هرآنچه در توان دارد در این مراسم مشارکت نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شش =