سیاست راهبردی امام راحل حضور همه مردم در صحنه‌ها بود

امام جمعه خنداب گفت: سیاست راهبردی امام راحل، حضور مردم در همه صحنه‌ها بود اما سیاست دشمنان این است که مردم را از صحنه‌ها خارج کرده و نسبت به آینده بدبین کنند.اما مردم قهرمان ایران همچون گذشته با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش نسیم خنداب، حجت‌الاسلام صفاهانی، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب ماه پر خیر و برکت است، پیامبر اکرم(ص) فرمودند: ماه رجب ماه استغفار است باید در این ماه عزیز از خداوند متعال طلب بخشش کنیم.


وی در ادامه بیان کرد: ترویج نماز در میان نسل جوان و نوجوان یک وظیفه عمومی است، پدران و مادران در برابر نماز فرزندان مسئول هستند مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، مدیران، اساتید همه باید جهت تشویق نماز و بیان احکام پای کار باشند.

صفاهانی به حضور در انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از افتخارات کشور ما است، مردم ما همیشه پشتیبان نظام بوده و در نظام اسلامی ایفای نقش می‌کنند و با حضور خود در همه صحنه‌ها مستقیما در سرنوشت خود و آینده کشور سهیم هستند.

وی افزود: سیاست راهبردی امام راحل، حضور مردم در همه صحنه‌ها بود اما سیاست دشمنان این است که مردم را از صحنه‌ها خارج کرده و نسبت به آینده بدبین کنند.اما مردم قهرمان ایران همچون گذشته با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

خطیب جمعه خنداب در پایان گفت: حملات گسترده آمریکای جنایت‌کار و انگلیس خبیث به یمن برای حمایت از اسرائیل غاصب است تا بتوانند از طریق دریا امکانات و تجهیزات برسانند اما یمن در برایر این حملات تعداد زیادی از ناوهای جنگی آمریکا و اسرائیل را هدف قرار داده و دشمنان بدانند در برابر این حملات پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =