دهه فجر، تولد دوباره اسلام است

امام جمعه خنداب گفت: دهه فجر تولد دوباره اسلام است، انقلاب اسلامی به ما عزت و آبرو داد ملت ایران با فداکاری و استقامت خود در برابر دشمنان به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: به لطف الهی در ایران اسلامی سالهاست مراسم اعتکاف با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌گردد در شهرستان خنداب نیز در ۱۵ مسجد حدود هزار نفر از جوانان و نوجوانان معتکف هستند.

وی در ادامه بیان کرد: این مراسمات نشان‌دهنده ایمان و تدین و علاقه مردم به اسلام است ان‌شاءالله الطاف خداوند شامل حال همه ما بشود و بتوانیم از این روزها و ایام بهترین بهره را ببریم.

صفاهانی ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) اسوه تقوا، بیداری و بصیرت، صبر و استقامت در راه اسلام و ولایت است. سخنان کوبنده و بیدار کننده حضرت زینب(س) در پیروزی اسلام و نهضت امام حسین(ع) نقش اساسی داشت است.

صفاهانی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ۱۲ بهمن سالروز ورود افتخارآمیز امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر است‌.

وی افزود: دهه فجر تولد دوباره اسلام است، انقلاب اسلامی به ما عزت و آبرو داد ملت ایران با فداکاری و استقامت خود در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند.

خطیب جمعه خنداب گفت: مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان رمز پیروزی است کشورهای منطقه، مقاومت را از ایران یاد گرفتند و در مقابل دشمنان با قدرت تمام ایستادگی کردند.

وی در پایان گفت: اگر حمایت آمریکای جنایتکار نبود نیروهای مقاومت در همان روزهای اول رژیم صهیونیستی را نابود می‌کردند امروز هم رژیم غاصب شکست خود را حتمی می‌بیند و قطعا پیروزی از آن فلسطین است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =