رئیس جمهور خود را خادم مردم می دانست

کارشناس مذهبی گفت: رئیس جمهور خود را خادم مردم می‌دانست، اخلاق او اخلاق مومنی است که امیرالمومنین در نهج‌البلاغه آن را تشریح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «نسیم خنداب»؛ حجت‌الاسلام شفاهی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در خنداب گفت: در مهرماه سال ۱۳۶۰ وقتی آبادان در حصر قرار گرفت امام راحل فرمودند:«حصر آبادان باید شکسته شود». نیروهای نظامی به صورت هم دل و یک صدا دست به دست هم دادند تا دشمن عقب نشینی کرد و  آبادان از حصر خارج شد.

وی در ادامه بیان کرد: همان ابتدای جنگ این اتفاق مبارک و عملیات پیروزمندانه «ثامن‌الائمه» یک افتخار و آرامشی  بر قلب مردم و مسئولان بود مهر تاییدی بود بر این موضوع که ما می‌توانیم علیه دشمن بعثی تهاجم کنیم و از صحنه بیرون کنیم. 

شفاهی افزود: کمتر از ۴۸ ساعت تعدادی از مسئولان عالی رتبه نظامی تصمیم گرفتند برای گزارش این عملیات پیروزمندانه به تهران بروند و محضر رهبر انقلاب گزارش فاتحانه خود را ارائه دهند اما در یک اتفاق باورنکردنی پرواز  30130 ارتش در منطقه کهریزک تهران سقوط می‌کند و پنج تن از مسئولان نظام به شهادت می‌رسند. 

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: با شهادت تعدادی از مسئولان، عده ای گمان می‌کردند که این مسئله باعث کمبود در نظام می‌شود اما عملیات بزرگ انجام می‌شود و طی چهار  مرحله خرمشهر با دستان توانمند نیروهای انقلابی آزاد می‌شود. 

شفاهی گفت: اکنون بعد از ۴۵ سال در اوج افتخارات انقلاب اسلامی، در اوج پیروزی و اقتدار و فعالیت‌های چشمگیر یک مرتبه یک اتفاقی عجیب مملکت را در بهت فرو می‌برد و بالگرد حامل رئیس‌جمهور سقوط می‌کند و بعد از تلاش فراوان در نهایت با پیکر سوخته رئیس‌جمهور و هیئت همراه مواجه می‌شوند اما رهبر عظیم‌الشان انقلاب باصلابت از ادامه روند انقلاب اسلامی صحبت می‌کنند.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور خود را خادم مردم می‌دانست، اخلاق او اخلاق مومنی است که امیرالمومنین در نهج‌البلاغه آن را تشریح کرده است و صفات او صفات مومن حقیقی است.

شفاهی افزود:  کسی که محبت امام علی(ع) دارد بایدعاقبت او هم مثل امیرالمومنین شود و این پایان کسانی است که به عشق اهل بیت(ع) به اسلام و کشور خدمت کردند.

وی به پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: امروز به تعبیر رهبرمعظم انقلاب این نظام و کشور تبدیل به درخت تنومند شده است که در مقابل دنیا عرض اندام می‌کند، امروز روز ناامیدی نیست ما به قله نزدیک شدیم هر کسی دم از ناامیدی بزند در زمین دشمن بازی می‌کند.

شفاهی در پایان گفت: این کشور به لطف الهی تا رسیدن به قله‌های سرافرازی ادامه مسیر می‌دهد و ان‌شاالله پرچم این انقلاب با افتخار با دستان رهبر معظم انقلاب به  یوسف زهرا(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =