رئیس جمهور یاور مظلومان بود

امام جمعه خنداب گفت: آیت‌الله رئیسی شخصیت کم‌نظیر،عالمی مجاهد، یار وفادار رهبر معظم انقلاب، یاورمظلومان و مرد میدان بود.

‌به گزارش پایگاه خبری«نسیم خنداب»؛ حجت‌الاسلام محمد صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: آیت‌الله رئیسی شخصیت کم‌نظیر، عالمی مجاهد، یار وفادار رهبر معظم انقلاب، یاورمظلومان و مرد میدان بود.

 وی در ادامه بیان کرد: وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان نیز جان تازه‌ای به مقاومت داد و با تعامل عزتمندانه و مقتدرانه نگاه دنیا را به کشور تغییر داد و با صلابت و اقتدار در پی تعامل سازنده با دنیا بود، شب و روز نداشت و خواب را به خود حرام کرده بود تا بتواند به این مردم و کشور خدمت کند. 

صفاهانی افزود: اگر کسی مجاهدانه به مردم و انقلاب خدمت کند خداوند متعال هم به او عزت می‌دهد، خداوند شهدای خدمت را در مقابل مردم و دشمنان عزت داد، اهل تسنن، فرقه‌ها و مذاهب مختلف و از ۷۰ کشور به ایران آمدند و مردم ایران نیز در تشییع این پیکر مطهر شهدا وفاداری خود را به نظام و انقلاب و مسئولان نشان دادند.

وی تصریح کرد: اگرچه رئیس‌جمهور محبوب کشورمان را از دست دادیم اما تا سایه ولایت بر سر این ملت هست هیچ خللی در روند پیشرفت کشور رخ نخواهد داد.

صفاهانی افزود:  انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم، حساس، تعیین کننده است از دهم خردادماه ثبت‌نام کاندیدها انجام می‌شود کسی که لیافت و شایستگی و توانایی ندارد نباید کاندید شود.

وی اظهار کرد: از شورای نگهبان تقاضا داریم با دقت و اقتدار کسانی که صلاحیت مدیریت کشور را ندارند و در خط انقلاب و ولایت نیستند اجازه ورود به عرصه انتخابات را ندهند و از مردم ولایتمدار می‌خواهیم به کسی رای دهند که ادامه دهنده راه آیت‌الله رئیسی باشد و در خط اسلام، انقلاب و خدمت به محرومان باشد. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =