امام‌خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر در همه ابعاد سیاسی، دینی و اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛ عبدالله قهاری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌نظیر در همه ابعاد سیاسی، دینی و اجتماعی بود که تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی در ادامه بیان کرد: مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد در تقویم که نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

 قهاری افزود: ما وظیفه داریم در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب و امام عزیز تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید با حلقه‌های ناگسستنی همدلی و وحدت، دشمنان را از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم چراکه انقلاب و تأسیس نظام اسلامی نتیجه تفکرات، اعتقادات، ایمان و باور امام (ره) بود که نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خنداب به مهمترین دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از آثار و برکات مهم انقلاب اسلامی؛ ایستادگی در مقابل استکبار و مبارزه با مستکبران در جهت حمایت و پشتیبانی از مستضعفان و محرومان جهان است که به تأسی از مکتب عاشورا و سیره انبیا تا برقراری حکومت عدالت گستر حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برکات معنوی و مادی این انقلاب به شرق و غرب جهان اسلام توسعه و گسترش پیدا کرد و چون خاری در چشم دشمنان اسلام، از تمام نهضت‌های اسلامی حمایت نموده و مایه امیدواری جهان اسلام شده است.

وی به اهمیت مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در اولین فرصت، روزی را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار، به عنوان «روز قدس» تعیین و پیامی به همین مناسبت صادر نمودند.

قهاری در پایان گفت: انقلاب ما یکی از مدافعان حقوق فلسطینی‌های مظلوم بوده و هست و از آرمان فلسطین مظلوم دفاع خواهند کرد. طوفان الاقصی یک نقطه عطف واقعی در روند مسئله فلسطین بود و در حالی که استکبار جهانی به دنبال از بین بردن آن بود، این عملیات مسئله فلسطین را احیا کرد به لطف الهی با پیروزی فلسطین مظلوم پایان می‌یابد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =