اولویت مسئولان رفع مشکلات اقتصادی باشد

امام جمعه خنداب گفت: دولتمردان باید رفع مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم، رسیدگی به معیشت مردم را اولویت کار خود قرار دهند؛ مردم ما از گرانی رنج می‌برند و برخی از مردم قدرت خرید ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛حجت‌الاسلام صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان از عظمت امام‌حسین(ع) دارذد و نماد اقتدار مکتب تشییع، ایثار و فداکاری است.

وی در ادامه بیان کرد: پیاده‌روی اربعین بزرگترین تجمع جامعه اسلامی است که از همه ملت‌ها در این اجتماع باشکوه حضور دارند، در شهرستان خنداب هم مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور گسترده مردم خنداب برگزار شد.

صفاهانی افزود: از مردم عراق، موکب‌داران، خیرین، حافظان امنیت و… به جهت استقبال و پذیرایی از زائران حسینی و مهمان‌نوازی تقدیر و تشکر نموده و سرافرازی و پیروزی امت اسلام را از خداوند متعال خواستارم.

خطیب جمعه خنداب ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: ایام پایانی ماه صفر ایام عزاداری نبی‌مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است و فرصتی برای عرض ارادت و ارتباط با اهل‌بیت (ع) و تجدید میثاق با ولایت است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: دولتمردان باید رفع مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم، رسیدگی به معیشت مردم را اولویت کار خود قرار دهند؛ مردم ما از گرانی رنج می‌برند و برخی از مردم قدرت خرید ندارند.

صفاهانی تصریح کرد: یکی از راه‌های رفع مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات است، کشاورزی نقش اساسی در تولیدات کشور دارد و منطقه خنداب هم یک منطقه کشاورزی محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: پرداخت تسهیلات کم‌بهره و بلندمدت، ایجاد صنایع تبدیلی، ایجاد شرکت‌های تعاونی برای خرید تضمینی محصولات، سنددار کردن زمین‌های کشاورزی، پرداخت مطالبه گندم‌کاران و رفع مشکل قطعی برق برخی از خواسته‌های کشاورزان و تولیدکنندگان خنداب است که امیدواریم مسئولین توجه ویژه به این امور مهم داشته باشند.

صفاهانی به جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امت اسلامی همچنان  شاهد جنایت‌های ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در فلسطین است و حدود چهل هزار و پانصد نفر از مسلمانان غزه و فلسطین که عمدتا از زنان و کودکان هستند را به شهادت رسانده‌اند،

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و آمریکا هم حمایت می کند و حدود ۵۰ هزار تن مواد منفجره در اختیار آن‌ها قرار داده است اما دشمنان بدانند با این جنایت‌ها به نابودی خودش نزدیک می‌شود و بدانند انتقام سخت در انتظار آن‌هاست و ایران و نیروهای مقاومت انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای از آن‌ها خواهند گرفت.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =