حل مشکلات اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: ایمان و باورداشتن به توان داخلی از مواردی است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه دارند، اگر اقتصاد داخلی قدرتمند شود کمتر کسی می‌تواند به ما ضربه وارد کند و تحریم‌ها نیز بی‌اثر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛ سرهنگ پاسدار عبدالله قهاری در جمع بسیجیان گفت: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور ایثار بزرگ‌مردانی بوده که در مکتب ناب امام‌خمینی(ره) تربیت شده‌اند و خدمتگذاری بی‌ادعا، منش و روش آن‌ها بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: توجه به معنویت در دوران مسئولیت باعث می‌شود انسان در همه زمینه‌ها خداوند متعال را ناظر کار خود بداند و هیچ‌وقت از سختی کار ناامید و دلسرد نشود، اگر مسئولان به این امر توجه کنند مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

قهاری تصریح کرد: توقع ملت ایران از دولت آن است که کارآمد، انقلابی، جهادی، مردمی و با تمام قدرت و توان در میدان باشد تا مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصادی هرچه زودتر برطرف شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب اظهار کرد: ایمان و باورداشتن به توان داخلی از مواردی است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه دارند، اگر اقتصاد داخلی قدرتمند شود کمتر کسی می‌تواند به ما ضربه وارد کند و تحریم‌ها نیز بی‌اثر خواهد شد.

قهاری افزود: رئیس‌جمهور بارها بر اجرای قانون هفتم پیشرفت کشور تاکید کرده که انتظار آن است همه دولتمردان اجرای دقیق و کامل قانون برنامه هفتم را مورد توجه خود قرار دهند.

وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد حکم‌رانی قانونمند فضای مجازی گفت: سال‌های آینده سال‌های جولان هوش مصنوعی در دنیا خواهد بود امروز باید به اندازه فضای مجازی برای هوش مصنوعی نیز کارهای زیرساختی انجام داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی با تلاش‌های شهید والامقام شهید رئیسی توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند که امید است در دولت دکتر پزشکیان با ادامه این روند تلاش در جهت رضایت مردم و آبادانی میهن اسلامی را همچون دولت شهید جمهور در دستور کار خود قرار داده و ادامه‌دهنده راه آن شهید باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =