اجرای طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف در خنداب

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در اجراي طرح انضباط ترافيکي طي يک هفته گذشته 10 دستگاه موتور سيکلت به علت تخلف توقيف و روانه پاركينگ شد .

به گزارش پایگاه خبری«نسیم خنداب»، سرهنگ” رضا سلوکی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی گزارشات مردمی، مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از موتورسواران برای شهروندان با گذشت پاسی از شب در سطح شهرستان خنداب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور مأموران انتظامی و پلیس راهور شهرستان خنداب با اجرای طرحی هدفمند در یک هفته، اقدام به توقیف ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان و انتقال آنها به پارکینگ نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، اظهارداشت: برخورد با موتورسواران متخلف از مطالبات جدی مردم است و پلیس نیز مکلف به اجرای قانون و تأمین آرامش و امنیت شهروندان است.

سرهنگ سلوکی بیان کرد: برابر ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی،رانندگان موتورسیکلت هایی که مرتکب تخلفاتی نظیر حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حرکات نمایشی مارپیچ، تک چرخ زدن، حمل یدک و عدم استفاده از کلاه ایمنی شوند، موتورسیکلت آنها توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شود.

وی در پایان با تأکید بر برخود قاطع پلیس با متخلفان افزود: راکبان موتورسیکلت های توقیف شده در این طرح پلیسی، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =