دفاع مقدس یادآور رشادتهای ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران است که با عینیت بخشیدن به مفهوم والای ایثار و از خود گذشتگی در تحقق شعار «هیهات من الذله» کوشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛ سرهنگ پاسدار عبدالله قهاری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا، این توطئه را به وسیله و نردبانی به سمت قله‌ی آرزوها و ارزش‌های اسلامی و وسیله‌یی برای پیشرفت تبدیل کرد».

وی در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملتی است که با عینیت بخشیدن به مفهوم والای ایثار و از خود گذشتگی در تحقق شعار «هیهات من الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت نشوند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین در دستان دشمن باقی بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب تصریح کرد: یکى از درخشان‌ترین صحنه‌هاى نقش‌آفرینى ملت ایران، دفاع مقدس است و هنوز ناگفته‌هاى بسیارى دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌هاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: امروز عزت، اقتدار، سربلندی، امنیت ملت و کشور و نظام ما به‌‌واسطه ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان و پایمردی ملت ایران حاصل شده است.

قهاری بیان کرد: استکبار جهانی امروز عرصه را از جنگ سرد به جنگ نرم رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرده و در این راستا همه ما وظیفه‌ داریم با آگاه‌سازی جامعه و تبیین مسائل از نفوذ این جریانات به داخل کشور جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =