وحدت رمز پیروزی است

امام جمعه خنداب گفت: خداوند، پیامبران و ائمه همه مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کنند، وحدت رمز پیروزی و از جانب خداست اما تفرقه کار شیطان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نسیم خنداب»؛ حجت‌الاسلام صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: روز نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت امام زمان (عج)، آخرین ذخیره الهی و از ایام‌الله است، وظیفه داریم این روز بزرگ را جشن بگیریم و بر همگان معرفی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: امام حسین (ع) می‌فرماید: «اگر در زمان امام زمان (عج) آخرین ذخیره الهی بودم تمام عمر خدمتگذار حضرت مهدی (عج) می‌شدم». ما هم سعی کنیم با انجام واجبات و ترک محرمات  سرباز خوب امام عصر (عج) باشیم.

صفاهانی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: روز ۱۲ ربیع‌الاول به روایت اهل تسنن و ۱۷ ربیع‌الاول به روایت اهل تشیع روز میلاد باسعادت حضرت محمد(ص)، فخر آفرینش و رحمت‌للعالمین است و این یک هفته، هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: خداوند، پیامبران و ائمه  همه مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کنند، وحدت رمز پیروزی و از جانب خداست اما تفرقه کار شیطان است. اگر ما در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم به برکت وحدت و یکدلی و اتکا به خداوند متعال بود.

خطیب جمعه خنداب بیان کرد: اگر مسلمانان می‌خواهند در برابر دشمنان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند رمز آن وحدت است، امام راحل فرمودند: «اگر همه مسلمانان یک سطل آب به طرف اسرائیل بریزند رژیم صهیونیستی  را آب خواهد برد».

 صفاهانی اظهار کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه نشان از خوی درندگی دشمنان دارد که همه را به خاک و خون می‌کشد و به هیچکس رحم نمی‌کند اگر وحدت و یکدلی باشد دشمنان جرات ظلم و ستم به مسلمانان را ندارند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند با این ظلم و ستم‌ها تیشه به ریشه خود میزند و پیروزی مردم مظلوم فلسطین و غزه نزدیک است ان‌شاءالله در همین روزها نیروهای مقاومت انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت. 

صفاهانی به سفر ریاست‌جمهور به کشور عراق اشاره کرد و گفت: اولین سفر خارجی رئیس‌جمهور کشورمان را  به کشور عراق داشتیم و پزشکیان در این سفرحامل پیام مقام معظم رهبری بودند که از مردم، مسئولان، موکب‌داران و از همه کسانی که از زائرین امام حسین (ع) استقبال کردند، تقدیر داشتند.

خطیب جمعه خنداب در پایان خاطرنشان کرد: از فرماندار شهرستان  و مسئولان استانی تقاضا داریم به مسئله نانوایی‌ها رسیدگی کنند، شهریور فصل برداشت میوه است چیدن مردم است و با وجود کارگران در این منطقه جمعیت شهرستان دو برابر شده است و کشاورزان خنداب باید ساعت‌ها در صف نانوایی بمانند که وقت مردم گرفته می‌شود امیدواریم مسئولان سهمیه نانوایی‌ها را بیشتر کنند و نظارت بیشتر صورت گیرد تا وقت مرد در صف‌ها گرفته نشود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =