سارق اماکن خصوصی و دولتی در چتر اطلاعاتی پلیس خنداب

سارق اماكن خصوصي و دولتي در چتر اطلاعاتي پليس خنداب فرمانده انتظامي شهرستان خنداب از دستگيري يک نفر سارق اماکن خصوصي و دولتي با اعتراف به 13 فقره در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری«نسیم خنداب»، سرهنگ ” رضا سلوکی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان خنداب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ مأموران با بکارگیری شگردهای پلیسی و اشراف اطلاعاتی، یک نفر سارق حرفه ای را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمودند که در تحقیقات تخصصی به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در ادامه خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.

سلوکی در پایان از همشهریان خواست ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه ایستاده و اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =