سپاه خار چشم دشمنان و قوت قلب شیعیان است

صفاهانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه خار چشم دشمنان و قوت قلب شیعیان و همه آزادی خواهان جهان است.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت:حضرت علی (ع) پاداش یک عمر زندگی مجاهدانه و خالصانه خود را از خداوند متعال گرفت،زیباترین شهادت ها از آن حضرت علی (ع) است که در سحر شب قدر با زبان روزه در حال نماز و سجده و در خانه خدا و در محراب توسط اشقی الاشقیا به شهادت رسید .

وی در ادامه بیان کرد: بزرگترین درسی که از حضرت علی(ع) می توانیم بگیریم تقوا و خدا ترسی است انسان اگر خدا ترس باشد نمازش اول وقت ادا می کند،روزه هایش ترک نمی شود و درمسیر اسلام ودین و اهل بیت  گام بر می دارد و از ایمان و اعتقاد خود و فرزندان مراقبت می کند.

صفاهانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت:سپاه خار چشم دشمنان و قوت قلب شیعیان و همه آزادی خواهان جهان است .سپاه در دفاع مقدس، سازندگی، خدمت به مردم و ساخت تجهیزات دفاعی خوش درخشیده است وباعث اقتدار نظام ما شده است.

خطیب جمعه خنداب تصریح کرد: پنجم اردیبهشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس است.واقعه طبس نماد قدرت نمایی خدا برای انقلاب و نماد حقانیت انقلاب و نظام اسلامی ما است.

وی گفت:آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است  ۴۰سال است تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، ترور و تهدید و تبلیغات سوء برعلیه ملت ایران دارد.

صفاهانی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا در حال حاضر جنگ تمام عیار ترکیبی، ادراکی  واعتقادی بر علیه ملت ما به ویژه جوانان را  شروع کرده است میخواهد ملت ایران  را به اهل بیت(ع) بدبین کند و اعتقادات را از ما  بگیرد اما به لطف الهی و مدد امام زمان(عج) آمریکا درهمه عرصه ها سیلی خورده است و به هیچ یک ازاهدافش نرسیده است و ملت ایران با هوشیاری و بیداری خود در برابر خواسته ای دشمنان تا اخر ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =