رسانه های معاند با تمام توان در حال سیاه نمایی هستند

فرماندار خنداب گفت: رسانه‌های معاند با تمام توان، در حال سیاه نمایی هستند و تلاش می‌کنند امید را از ملت ایران بگیرند اما باید از ترفند دشمنان آگاه بوده و در فضای رسانه دنبال‌رو آنها نباشیم.

به گزارش نسیم خنداب، رضا احدی، فرماندار شهرستان خنداب در نشست فعالان مجازی شهرستان خنداب گفت: کشور ما امروز با جنگ رسانه مواجه است. رسانه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه رسانه می‌کنند تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند و استکبار را دوستدار ملت نشان دهند درحالی‌که برای یک آنتی‌بیوتیک ساده را تحریم می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: معاندین با تمام توان خود، در حال سیاه نمایی هستند و تلاش می‌کنند امید را از ملت ایران بگیرند اما باید از ترفند دشمنان آگاه بوده و در فضای رسانه دنبال‌رو آنها نباشیم.

احدی افزود: بسیاری از مردم از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان مطلع نیستند باید در رسانه‌ها، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد این شهرستان را معرفی کنیم تا به‌عنوان منطقه هدف در ایام تعطیلات موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار خنداب بیان کرد: اقدامی که اخیراً  برای  معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بالقوه شهرستان خنداب انجام‌شده این است که یک تیم مستندساز دعوت شدند که یک مستند جامع و کاملی از شهرستان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: برخی از اقدامات ازجمله احداث مجتمع آب در روستاهای شهرستان تا بهره‌برداری کامل برسند به زمان نیاز دارند لذا نباید تبلیغات زودهنگام برای برخی از فعالیت‌ها در رسانه‌ها انجام داد.

احدی گفت: اخیر برای ارتباط بیشتر با مردم یک شبکه اطلاع‌رسانی عمومی  در پیام‌رسان ایتا ایجادشده است که از بیان انتقادات و پیشنهادات از این مسیر نیز استقبال می‌کنیم اگر اصحاب رسانه شهرستان نیز فعالیت خود را در بستر پیام‌رسان‌های داخلی ادامه دهند دسترسی عموم مردم آسان‌تر خواهد شد.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین در کنار اصحاب رسانه هستند همه در پیشرفت این شهرستان تأثیرگذار هستند ظرفیت سوزی نکنیم. باید از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و هرکسی انتقاد و پیشنهادی در راستای اعتلای شهرستان دارد می‌تواند راهکار خود را از طریق حضوری و مجازی ارائه دهد و از این موضوع استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =