منافقین بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی را با خشونت آمیزترین و ناجوانمردانه ترین روش ترور کردند

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: منافقین در روزها و سال‌های اولیه انقلاب که جامعه مملو از معنویات و سرشار از باورها و ارزش‌های عمیق اسلامی بود به بهترین افراد و معتقدترین انسان‌هایی که تحت عنوان حزب الهی وانقلابی قرار داشتتند رحم نکردند و قریب به ۱۷ هزار شهروند را با خشونت آمیزترین و ناجوانمردانه‌ترین روش ترور کردند.

به گزارش نسیم خنداب؛ علی کنگاوری، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: یک بحث جنایت آمیز در حوزه ایدوئولوژی باورها و اعتقادات و رویکردهای نظام یافته شرورانه در حیات سیاسی و اجتماعی گروهک نفاق نهفته است که در حقیقت رفتار این‌ها با توجه به معیار نفاقی که در منش خود پیدا کردند شرارت و جنایت پنهان و مناقانه را در تاریخ بشر زدند.

وی بیان کرد: جنایتکارا در طول تاریخ جنایت کردند و اعمال خشونت آمیز و تروریستی بی‌رحمانه‌ای مرتکب شدند چون بویی ازآموزه‌های الهی و خدایی نبرده بودند یا کمترآشنا بودند اما منافقین با آموزه‌های اسلامی کار خود را شروع کردند و به علت انحراف از دین بدترین و زشت‌ترین شرایط را پیدا کردند.

کنگاوری افزود: انسان وقتی یک آموزه متعالی یعنی اسلام را اعتقاد پیدا می‌کند و کمر همت بر مبارزه با طاغوت زمان بر مبنای این آموزه می‌بند اگر این آموزه منحرف شود و ارتداد در دین اسلام پیدا می‌کند که بدترین حالت است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: منافقین در آن روزها و سال‌های اولیه انقلاب که جامعه مملو از معنویات و سرشار از باورها و ارزش‌های عمیق اسلامی بود به بهترین افراد و معتقدترین انسان‌هایی که تحت عنوان حزب الهی وانقلابی قرار داشتتند رحم نکردند و قریب به ۱۷ هزار شهروند را با خشونت آمیزترین و ناجوانمردانه‌ترین روش ترور کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در تاریخ انقلاب بدترین ضربه‌ها را از منافقین دیده است. چون آن‌ها در حوزه جنگ نرم و فرهنگ و معارف اسلامی آشنا بودند و برای جاسوسی علیه نظام جمهوری اسلامی موقعیت‌های بسیاری داشتند از این مسئله سو استفاده کردند در عرصه امنیت و جاسوسی وبدترین ضربه‌ها را علیه جمهوری اسلامی زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =