آموزه مهم غدیر، اهتمام به مسئله ولایت ورهبری در جامعه است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: آموزه مهم غدیر، اهتمام به مساله ولایت و رهبری در جامعه است، چنان که انقلاب اسلامی در بستر فرهنگ غدیر به پیروزی رسید.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام سیداحمد میرمهدی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب؛ ضمن تبریک عید سعید غدیر؛ گفت: عید غدیر، عید الله اکبر و بزرگترین عید است چون عید اکمال دین و اتمام نعمات است، آموزه مهم غدیر، اهتمام به مساله ولایت و رهبری در جامعه است، چنان که انقلاب اسلامی در بستر فرهنگ غدیر به پیروزی رسید.

وی در ادامه بیان کرد: خداوند متعال منت گذاشته و مردم را در دنیا به حال خود رها نکرده بلکه هدایت کرده است و این هدایت بزرگترین نعمت است که روز قیامت از همین نعمت سوال خواهد شد.

میرمهدی افزود: وقتی که به رسول خدا وحی شد که رسالت خود را کامل کن همان امامت امیرالمومنین(ع) بود که عده‌ای مخالف بودند و خداوند می‌فرماید: «از مردمی که مخالفت می‌کنند تو را حفظ می‌کند» و پیامبر رسالت خود را انجام داد.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: حدیث غدیر از احادیث متواتره است و یقینی است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست و صحابه این حدیث را نقل کرده‌اند در زمان ما هم این نقل متواتر است حادثه یقینی اتفاق افتاده است که پیامبراکرم(ص) امیرالمومنین(ع) را به جانشین خود منصوب کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی اظهار کرد: زمانی که به پیامبر اکرم(ص) دستورآمد همه با حضرت علی(ع) بیعت کنند و سلام دهند و این بیعت انجام شد آیه «الیوم اکملت لکم دینکم…» نازل شد و دین خدا کامل شد.

میرمهدی گفت: این عید به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد است تا روز قیامت این دین پابرجاست و پیامبر اکرم(ص) خاتم انبیاست و دین دیگری نخواهد بود ولایت امیر المومنین تمام کننده چنین دینی است خداوند متعال توفیق دهد همه بتواند از این نعمت بزرگ الهی بهره برداری کنند و روز قیامت پاسخگوی این نعمت باشند چون از نعمت ولایت و اهل بیت سوال خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =