دفاع مقدس یک رویداد مهم در جهان تلقی می شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: هشت سال دفاع‌مقدس به عنوان یک رویداد مهم در جهان تلقی می‌شود، زیرا چندین کشور در یک جنگ نابرابر علیه ایران متحد بودند.

به گزارش نسیم خنداب، محمد حسن آصفری، در گفتگو با «دیارآفتاب»؛ گفت: هشت سال دفاع مقدس حرکت عظیم و حماسی توسط ایران بود که با وجود اشراف اطلاعاتی دشمن از داخل کشور سرانجام رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدند.


وی، با اشاره به کمک‌های کشورهای بیگانه به رژیم بعث عراق بیان کرد: بیش از ۳۰ کشور دنیا در جنایت دشمن علیه ایران دست داشتند و در تأمین تسلیحات و تزریق بودجه به رژیم بعث کمک کردند، اما با عنایت خداوند متعال و پشتیبانی مردم از انقلاب و اطاعت از رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در نهایت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رسیدند که اتحاد و وحدت مهمترین عامل پیروزی بوده است.


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس، عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک رویداد مهم در جهان تلقی می‌شود، زیرا چندین کشور در یک جنگ نابرابر علیه ایران متحد بودند، که با جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند.


آصفری، با بیان اینکه جهاد سازندگی یکی از حرکت‌های عظیم مردمی است، افزود: جهاد سازندگی در سیر مسیر حرکت انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است از جمله جهاد در رساندن آب، برق، گاز، تلفن به روستاهای صعب العبور و ایجاد راه‌های ارتباطی و پوشش درمانی و… نقش قابل توجهی داشته است.  


وی، با اشاره به اهمیت انتقال پیام دفاع مقدس به نسل جدید گفت: رزمندگان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس باید راویان خوبی برای نسل جدید باشند و بازگویی خاطرات هشت سال دفاع مقدس باید در دل نسل‌های بعدی همچون شمع فروزان روشن باشد.


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در پایان تصریح کرد: کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی پس از هشت سال مقاومت و دفاع از مرزها، امروزه در عرصه سازندگی، امنیت، درمان، مقابله با تروریسم، علم و فناوری، فرهنگ و حفظ ارزش‌ها پیشرفت کرده است، بنابراین جوانان انقلاب، توانایی رسیدن به اهداف بزرگتر را دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =