طوفان‌الاقصی پاسخ محکم به جنایات رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی نشانه توانمندی جبهه مقاومت در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین انجام داده است.

به گزارش نسیم خنداب، محمدحسن آصفری، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ با اشاره به عملیات «طوفان‌الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی، ماهیت خود را در سطح دنیا از دست داده و گنبد آهنین که در گذشته کسی جرأت نمی‌کرد نزدیک رژیم صهیونیستی شود نیز از بین رفته است.
وی، با اشاره به پیشرفت فلسطین و دست‌یابی به موشک‌های دوربرد افزود: مردم فلسطین سال‌ها با پرتاب سنگ در برابر ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی مقاومت کردند و امروزه سنگ‌ها تبدیل به موشک‌های دوربرد و نقطه زن شده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: عملیات «طوفان‌الاقصی» جبهه مقاومت فلسطین نشان داد که رژیم جعلی صهیونیستی یک خانه عنکبوتی سست است که بسیار شکست پذیر بوده و بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی،  رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
آصفری عنوان کرد: حمایت برخی از مجامع بین المللی از رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تنفس مصنوعی برای این رژیم باشد و قطعا جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد شد زیرا پیروزی جبهه حق علیه باطل، وعده خداوند است.
وی ادامه داد: هزاران موشک و پهپاد، پشتوانه جبهه حماس، حزب‎‌‌الله و جریان مقاومت است و دشمنان و بدخواهان بدانند که فلسطین تنها نخواهد ماند و جامعه اسلامی در برابر هرگونه تجاوز در برابر مظلومان جهان قیام خواهد کرد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی که امروزه با عنوان «طوفان‌الاقصی» آغاز شده است، نشانه توانمندی جبهه مقاومت در پاسخ به جنایاتی است که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین انجام داده است.
آصفری با بیان دروغ‌های رژیم صهیونیستی در خصوص امنیت شهرک نشینان اشغال‌گر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که مدعی امنیت اسرائیل در منطقه و اشراف سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی در شبکه‌های اروپایی بود اکنون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جوانان جبهه مقاومت نگران است که این ناتوانی رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =