چهره کریه آمریکا بر همه دنیا آشکار است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: امروز چهره کریه و زشت آمریکای جنایت‌کار بر همه مردم دنیا آشکار شده است.

به گزارش «نسیم خنداب»؛  سید احمد میرمهدی، در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: در یوم‌الله ۱۳ آبان حرکت‌های انقلابی و در خور توجه در سال‌های مختلف انجام شده است که جنایت‌های آمریکا را افشا کرده است.

وی در ادامه افزود: یک حرکت انقلابی که از طرف دانشجویان خط انقلاب در این روز صورت گرفت این بود که سفارت آمریکا را تسخیر کردند و جنایت‌های آمریکا را توانستند با اسناد و مدارک افشا کنند.

میرمهدی تصریح کرد: آمریکا از زمان شکل‌گیری برای اهداف استکباری و منافع مادی خود ملت‌ها و دولت‌ها را مورد تعرض قرار داده است و خواسته‌های خود ر ا بر ملت‌ها تحمیل می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف استان مرکزی گفت: امروز چهره کریه و زشت آمریکای جنایت‌کار برای همه مردم دنیا آشکار شده است و همه از خباثت‌های این جنایتکاران مطلع هستند.

میرمهدی بیان کرد: دولت آمریکا در جنگ علیه ملت فلسطین و نسل‌کشی مردم، حامی اصلی رژیم صهیونیستی و شر مطلق منطقه و جهان است اما بدانند هرگز نمی‌توانند جریان مقاومت را از بین ببرند و پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نفرت و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اعلام خواهند کرد.
وقایع ۱۳ آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

«یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ به‌دلیل اعتراض و افشاگری شجاعانه ایشان علیه پذیرش کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (انقلاب دوم) در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 17 =