وحدت عامل پیشرفت و اقتدار کشور است

صفاهانی به وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: اشتراکات اعتقادی فراوانی بین مسلمانان جهان وجود دارد. اتحاد و همدلی مسلمانان عامل اصلی پیشرفت جهان اسلام و شکست دشمنان دین است.

به گزارش نسیم خنداب؛حجت الاسلام صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: پیامبراکرم(ص) در روز جمعه ۱۷ ربیع الاول در مکه متولد شدند و درسن چهل سالگی به پیامبری مبعوث شدند و بعد از ۲۳ سال در سن ۶۳ سالگی دعوت الهی را لبیک گفتند.

وی در ادامه بیان کرد: امام صادق (ع)پایه گذارمذهب فقه جعفری است و بیشترین احادیث از امام صادق و امام باقرنقل شده است.

وی به وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: اشتراکات اعتقادی  فراوانی  بین مسلمانان جهان وجود دارد. اتحاد و همدلی مسلمانان عامل اصلی پیشرفت جهان اسلام و شکست دشمنان دین است.

امام جمعه خنداب افزود:خداوند در قرآن می فرماید :”همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید” ریسمان الهی همان برنامه های اسلام،قرآن و اهل بیت و دعوت به اتحاد است.

صفاهانی تصریح کرد:وحدت و همدلی  از عوامل موثری بود که در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی ملت ایران شد امروز نیز اگر انقلاب اسلامی مقتدر و در حال  حرکت به سمت پیشرفت است به برکت همدلی و همکاری مردم است که برای حفظ آرمان های امام راحل مقتدرانه ایستاده اند

وی در پایان خاطر نشان کرد:وحدت نیاز امروز کشور است مسئولین باید با وحدت و یکدلی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سیزده =