آغاز سال تحصیلی جدید خنداب با حضور ۱۰ هزار دانش آموز/کسب ۶۰ عنوان رتبه برتر کنکور توسط دانش آموزان شهرستان

کوهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۰هزار دانش آموز از دوم مهر به صورت حضوری تحصیل خود را آغاز کردند.

به گزارش نسیم خنداب؛ کوهی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبرک آغاز سال تحصیلی گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲ـ۱۴۰۱ بالاخره با گذشت از روزهای تلخ کرونایی، از دوم مهر به صورت حضوری آغاز شد. در دو سال تحصیلی گذشته، دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری و در برخی مواقع به صورت ترکیبی آموزش دیدند.  

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری مدرسه کانکسی گوره زار با حضور مسئولین افتتاح شد که به لطف الهی دانش آموزان امسال تحصیل خود را در مدرسه آغاز کردند.

کوهی افزود: مدرسه روستاهای کله بید و آدشته در حال ساخت است و روستای کله بید تا پایان آبان ماه و مدرسه روستای آدشته تا دهه فجرافتتاح خواهد شد و کانکس از این روستاها برچیده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش خنداب گفت: مدرسه روستای سیردر تخریب شده بود که ظرف چند روز آینده افتتاح می شود.

وی گفت: درشهر جاورسیان به علت کمبود مدارس آموزشی هنرستان دخترانه کلنگ زنی شد و به لطف الهی تا پایان مرداد ماه تکمیل خواهد شد.

کوهی اظهار کرد: مدرسه روستاهای قطب آباد و دارانجیر از اولویت اصلی و مهم ما است که توسط خیرین و مسئولین بنیاد برکت و مسئولین شهرستان بازدید به عمل آمده که به لطف الهی با همت خیرین و مسئولین امیدواریم بتوانیم کانکس را ازاین دو روستا را جمع آوری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خنداب گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۰هزار دانش آموز از دوم  مهر به صورت حضوری تحصیل خود را آغاز نموده اند.

کوهی تصریح کرد: کسب حدود  ۶۰ رتبه برتر کنکور توسط دانش آموزان خنداب نوید بخش فردایی بهتر برای شهرستان است، چنانکه کسب افتخارات بزرگ علمی، ورزشی و فرهنگی از ویژگی های دانش آموزان هوشمند و مستعد این منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =