رویکرد برنامه های دهه فجر جهاد تبیین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های دهه فجر جهاد تبیین است، گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب به‌خوبی استفاده کرد.

به گزارش نسیم خنداب؛ حجت‌الاسلام هادی خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: ۲۵ کمیته تخصصی ستاد ایام‌الله دهه فجر در استان مرکزی تشکیل‌شده و همانند این کمیته‌ها در سطح ملی تشکیل و مصوبات آنها به دستگاه‌های استان ارسال‌شده‌ است.

خلیلی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت و همگرایی است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب به‌خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌ها به‌عنوان مسئول ستاد شهرستانی بوده و امید است نشست‌های ستادی شهرستانی با حضور ائمه جماعت و مسئولان برگزار شود و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۱۲ ستاد شهرستانی، ۳۵ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و یک‌صد ستاد مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان مرکزی تشکیل می‌شود. مهم‌ترین رویکرد امسال مردمی محور بودن برنامه‌ها است.

خلیلی بیان کرد: ۱۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر سال گذشته توسط کمیته‌های شهرستانی و استانی این استان برگزار شد و رویکرد برنامه‌های امسال جهاد تبیین است.

وی افزود: هرساله برنامه‌های دهه مبارک فجر با گلباران خانه امام خمینی (ره) در خمین و حجره طلبگی امام در اراک آغاز می‌شود و با توجه به اینکه استان متعلق به حضرت امام(ره) است این برنامه از اهمیت ویژه از برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، میهمانی لاله‌ها، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و خاطره گویی در مدارس و مساجد و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان ازجمله برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی با حضور استاندار از دیگر برنامه‌های این استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دو =