حقارتی که سپاه برای دشمنان رقم زد آن ها را به سمت حماقت برده /مجلس باید ناتو را ارتش تروریستی اعلام کند

یک کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به تلاش اروپایی‌ها برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: با ضربات سنگینی که سپاه به‌ویژه در فتنه اخیر به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها وارد کرد طبیعی است که این کینه و دشمنی را نسبت به سپاه پاسداران داشته باشند.

به گزارش نسیم خنداب، محمدجواد یاری کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه فتنه‌ای که در مهرماه سال جاری شکل گرفت یک جنگ تمام‌عیار ترکیبی بود اظهار کرد: قرار بود ایران را به ۶ کشور تجزیه کنند و در مهر و آبان یک جنگ داخلی شکل بگیرد تا در آذرماه ناتو و امریکا به ایران حمله کنند و این یک واقعیت و اخبار مستند است.

وی افزود: عاملی مهمی که باعث شد این توطئه عظیم و حساب‌شده که ۵۴ کشور جهان پشت آن بودند خنثی گردد و تبدیل به فرصت برای جمهوری اسلامی ایران شود بازهم سپاه پاسداران بود و ضربه‌ای بسیار سنگین به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها وارد شد کما اینکه در عین الاسد نیز همین اتفاقات افتاد و شکست آمریکا در منطقه توسط سپاه رقم خورد.

یاری تأکید کرد: طبیعی است که دشمنان این کینه و دشمنی را نسبت به سپاه پاسداران داشته باشند و تروریستی بودن آن را مطرح کنند هرچند همیشه شاهد استانداردهای دوگانه و احمقانه غرب در رابطه تروریسم بوده‌ایم چراکه آن‌ها از داعش حمایت کردند اما کشوری که داعش را از بین می‌برد تروریستی عنوان می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در جریانات اخیر مرحله اول فتنه و براندازی سیاسی، امنیتی و نظامی بود که با مدیریت سپاه پاسداران و مجموعه نظام با نقش‌آفرینی مردم به‌طور کامل شکست خورد اما در فاز دوم اهداف اقتصادی و دیپلماتیک است و مسائل حقوق بشری و حماقت اخیر در خصوص تروریستی خواند سپاه در راستای این مرحله از جنگ ترکیبی دشمن است.

یاری با تأکید بر لزوم اقدام متقابل در رابطه با اقدام خصمانه اروپایی‌ها افزود: اگر این کار صورت بگیرد مجلس باید فوراً ناتو را ارتش تروریستی اعلام کنند، ما باید دنیا و سازمان مللی را پاسخگو کنیم چراکه اگر بنا باشد یک نیروی رسمی و قانونی در یک کشور توسط اراذل‌واوباش تروریست قلمداد شود ما هم همین برخورد را با نیروهای ناتو خواهیم داشت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر مجلس محکم بایستد تمام وابستگان نظامی اروپایی در سفارتخانه‌های این کشورها نیز تروریست محسوب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مجلس یک وظیفه‌ی تاریخی برای دفاع از استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد گفت: البته کشورهای اروپایی نمی‌توانند هیچ غلطی علیه سپاه انجام بدهند چراکه همیشه این موضوع تروریستی بودن و دروغ حمایت جمهوری اسلامی از تروریسم را مطرح می‌کنند اما حالا با حقارتی که سپاه برای آن‌ها ایجاد کرده به دنبال شکل‌دهی یک جنگ روانی هستند.

یاری تصریح کرد: سپاه پاسداران عامل حرکت جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آفرین است، این نهاد انقلابی محرومیت زدا و حامی مستضعفین است و بخش عمده‌ای از خدماتی که در ۴۴ سال گذشته در کشور انجام‌شده توسط سپاه بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: سپاه هم برای مردم ایران امنیت و اقتدار به وجود آورده و هم برای مردم منطقه و طبیعی است که جبهه باطل در خصوص چنین شجره طیبی و محکمی این اقدامات خصمانه را ترتیب بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =