شکست رژیم صهیونیستی جبران ناپذیر است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است و این شکست رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است.

به گزارش نسیم خنداب، حجت‌الاسلام جعفر حسینی، کارشناس سیاسی در مراسم تجمع حمایت از مردم فلسطین در خنداب، گفت: یکی از بزرگترین جنایات قرن در حال رقم خوردن است، رژیم صهیونیستی با این حرکات ناشیانه و بزدلانه ذات کثیف خود را بر همگان آشکار کرد.

وی در ادامه افزود: اگر هزاران کتاب و فیلم علیه رژیم صهیونستی ساخته می‌شد کسی نمی‌توانست این ذات کثیف رژیم صهیونیستی را بشناساند. به خاطر خون به ناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین حتی در بلاد کفر هم راهپیمایی عظیم بر علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

حسینی تصریح کرد: فلسطین با این حرکت به دنیا فهماند که رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد چهارمین قدرت نیرومند دنیاست و از نیل تا فرات شعار آن‌ها بود، امروز در غزه زمین خورده‌ است.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است و این شکست رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم به برکت تلاش‌های جبهه مقاومت و خون مردمان مظلوم فلسطین و شهدا، در آینده نزدیک شر رژیم صهیونیستی را از همه مردمان مظلوم عالم کوتاه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =